Doprava a platba
Aktuální informace:
Náš eshop momentálně funguje, příjmáme objednávky a odesíláme balíčky. Dodací lhůta se však může prodloužit v závislosti na okolnostech (např. dle sezóny). Proto prosíme všechny své zákazníky o trpělivost. Přeci jen prodáváme živé rostliny, které potřebují jinou péči a jejich balení je závislé na počasí.
Fotografie rostlin:
Fotografie rostlin jsou pouze orientační. Vzhled rostlin se v průběhu ročního období velmi často mění. Navíc si každá rostlinka dovoluje vyrůst trochu jinak. Není proto možné poskytnout u každé rostliny aktuální fotografii. Na jaře a začátkem podzimu, prosím, počítejte, že mohou mít listnaté rostliny neolistěné, jehličnaté lehce vybledlé či zažloutlé.
Doprava - standardní balíky dle podmínek dopravce
Jedná se o balíky o maximální velikosti stran a hmotnosti daného dopravce.
Pouze pro Českou republiku:
Zásilkovna od 81 Kč
od 199 Kč
od 141 Kč
Toptrans od 220 Kč
Pouze Slovenskou republiku:
Zásilkovna od 94 Kč
od 192 Kč
Doprava - NEstandardní balíky
Nadrozměrné produkty a ostatní cílové země - dopravce a cena bude určena dle velikosti, objemu, hmotnosti zásilky a vzdálenosti dopravy.
Jedná se ze zejména o balíky větší nebo těžší než definují podmínky dopravce pro standardní dopravu. Jedná se zejména a velké kontejnery, těžké balíky jako substráty a hnojiva..
Odesílání zboží nejdéle do 14 dní od objednávky
Většinu objednávek zvládneme vyexpedovat do 2-3 pracovních dní od objednávky. V době sezóny (březen-květen, září-listopad) se však může odeslání pozdržet až na 14 dní, přestože se snažíme, aby vše proběhlo co nejrychleji.
Rostliny odesíláme ve dnech pondělí-čtvrtek či nejpozději 2 dny před státním svátkem.
Také nemusíte mít obavy, pokud balíček zůstane přes víkend u dopravce, rostliny jsou tak dobře zabaleny, že jim dvoudenní či týdenní prodleva nemůže uškodit. Toto tvrzení máme ověřeno za posledních několik let provozu.
Objednávky vyřizujeme dle pořadí jejich přijetí a zaplacení. Děkujeme za pochopení.
Nadrozměrné produkty
Prosíme o pochopení, ale některé věci nelze poslat poštou a už vůbec ne za základní poštovné :(. Často se jedná o nadrozměrné zásilky, s inidividuální dopravou i v řádech tisíců.
Proto tyto nadrozměrné produkty lze objednat pouze pro osobní odběr. Lze domluvit i dopravu s inviduálními cenami dle typu zásilky.
Mezi nadrozměrné produkty patří například:
- pytle substrátů
- mulče
- velká hnojiva
- kontejnerované rostliny o objemu 3, 5 a více litrů
Osobní odběr
ZA DRÁHOU 332,
533 13 ŘEČANY NAD LABEM
Zobrazit na mapě
- Osobní oběr je možný po telefonické domluvě ve všední dny od 7:00 - 14:30 na adrese Za dráhou 332, 533 13 Řečany nad Labem (cedule vás navedou).
- Prosíme o domluvení řádného termínu k vyzvednutí na telefonním čísle 725 464 590, jinak po 5 dnech dojde ke zrušením objednávky.
- Jedná se pouze o výdejnu, nikoliv o zahradnictví.
Platba
Můžete si vybrat ze tří způsobů placení:
Zdarma Při platbě převodem
Zdarma Při platbě platební bránou GoPay
35 Kč Cena za dobírku
Cena zboží
Ceny zboží uváděné v tomto e-shopu jsou vždy konečné.
Při přepočtu na EUR aktuálně používáme kurz 1 EUR = 24 Kč. Kurz průbežně upravujeme podle aktuálního kurzu.
Pokud se ptáte, proč jsou ceny (u většiny rostliny) zde uváděné nižší než v nejbližším zahradnictví, je to nejen proto, že nakupujeme od velkovýrobců, ale hlavně proto, že rostliny zde prodávané jsou pouze malé a ihned po zasazení nemusí "nadělat velkou parádu".
Pokud jim však dopřejete čas, vyrostou a za dva či tři roky již nebude poznat, zda jste rostliny pro celou zahradu pořídili za pár korun nebo podstatně dráž v konkurenčním zahradnictví.
Velikost rostlin
Nikdy nemůžeme přesně říci, zda bude mít rostlina dvacet nebo třicet centimetrů, jelikož neustále roste a průběžně se mění. Z tohoto důvodu uvádíme pouze rozpětí, např. 26-35 cm. Lehké přesahy (pár cm nahoru či dolů) nejsou důvodem k reklamaci.
Původ rostlin
Co s rostlinami bezprostředně po nákupu
Sepsali jsme pro vás jednoduché pokyny, které obsahují odpovědi na základní otázky, co s rostlinami ihned po nákupu. Pokyny zasíláme spolu s každým nákupem, ke stažení jsou také zde.
Reklamace
Pokud nejste spokojeni s doručeným zbožím, vždy se na nás s důvěrou obraťte. Reklamace zjevných vad na zboží přijímáme do 14 dní od data odeslání objednávky. Pro kladné vyřízení reklamace požadujeme fotodokumentaci vadného zboží. Některé skryté vady zboží se mohou projevit až po delší době. Reklamace na skryté vady (např. výrazný podíl uhynulých rostlin, rostliny se vůbec neprobudí ze zimního spánku a podobně) přijímáme až do 3 měsíců po odeslání objednávky.
Můžete si vybrat z následujících možností:
- vrácení peněz za zboží
- nové zaslání reklamovaného zboží